Autoritatile din Craiova au identificat punctul forte pentru cresterea veniturilor si dezvoltarea orasului: turismul. Targuri, evenimente si spectacole de nivel international au loc in oras, iar municipalitatea mizeaza pe atragerea turistilor pentru cresterea veniturilor la bugetul local. Orasul Craiova s-a promovat, zilele trecute, la cel mai mare targ de turism din lume – ITB Berlin, iar de duminica si pana marti, 11 martie, este prezent si la cel mai important targ international de turism din Bulgaria – „Holiday & Spa Expo Sofia”.
ITB Berlin se organizeaza din 1966 si este cea mai mare expozitie de turism din lume, cu peste 5.800 de expozanti din 170 de tari si peste 100.000 de vizitatori. Agentii internationale de specialitate, bloggeri si turisti prezenti la ITB Berlin au avut ocazia sa descopere si sa afle mai multe despre frumusetile Craiovei si ale judetului Dolj – parcuri, muzee, operele lui Brancusi sau cladiri de patrimoniu, despre vinurile locale si gastronomia traditionala oferite de Universitatea din Craiova si Liceul de Industrie Alimentara, dar si despre evenimentele reper ale Craiovei precum IntenCity, Puppets Occupy Street, Targul de Craciun sau Festivalul Shakespeare.
Accentul a fost pus si pe promovarea Targului de Paste de la Craiova – cu tema ”Carnavalul Primaverii”, ce se va desfasura in Parcul Nicolae Romanescu, intre 11 aprilie si 1 mai si care va transforma orasul intr-un loc spectaculos, plin de culoare, traditii si experiente memorabile.
„Multumim Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului pentru invitatia de a participa in standul Romaniei la ITB Berlin si Camerei de Comert Bilaterale Bulgaria Romania, prin Biroul Regional Craiova, pentru prezenta la targul international de turism din Bulgaria – „Holiday & Spa Expo Sofia”, a transmis Primaria Craiova.