Autoritatile locale din Romania au primit recomandarea de a accelera procesul de digitalizare, in contextul pandemiei, dar si al evolutiei societatii moderne. De altfel, in cadrul Programului National de Redresare si Rezilienta, o componenta importanta este cea a digitalizarii serviciilor cu publicul. Pe langa posibilitatea de a achita online, taxele si impozitele, unele primarii au facut deja si alti pasi importanti pe calea digitalizarii. Una dintre ele este primaria Ocnita, din Dambovita.
De anul acesta, Primaria Comunei Ocnita pune la dispozitia cetatenilor noi servicii online pentru a eficientiza si simplifica interactiunea dintre cetatean si autoritatea publica locala. Este vorba despre 5 noi sectiuni: Verificare solicitari, Sesizari, Formulare online, Programari Online si Monitorul Oficial Local.
Noile aplicatii online, disponibile prin portalul e-Guvernare Regista, pot fi accesate din https://ocnita.regista.ro/ si ofera urmatoarele facilitati:
-Depunere cereri online pentru diverse soliciatari
-Depunere sesizari pe harta digitala a comunei Ocnita
-Verificare in timp real a stadiului solicitarilor (depuse dupa data de 27.01.2022)
-Consultare documente de interes public in cadrul sectiunii Monitorul Oficial Local
-Programare online in audienta.
Primaria Ocnita a anuntat ca in curand o sa fie activ si serviciul de plati online.
Portalul public e-Guvernare este sincronizat cu aplicatia de management al documentelor Regista, facilitand procesarea cererilor si usurand procesul de depunere.
“Primaria Comunei Ocnita isi respecta angajamentul fata de cetateni si continua procesul de digitalizare pentru a oferi cetatenilor solutii eficiente de comunicare si interactiune cu administratia publica locala!Va invit sa va creati cont in portalul https://ocnita.regista.ro/si sa depuneti cat mai multe solicitari online!”, a transmis primarul din Ocnita.